Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
carti
Solutii banking
Microsoft Unified Communication
Moldova
Bitdefender Antivirus Free Edition
GlassFish Enterprise Server
Budget watch
Synaptiq
semnalistica digitala
Cisco Connected Mobile Experience
materiale polimerice
alumni
imprimante
Platforma dedicata angajatilor
Millenium Bank
atacuri
11 Internet Romania
ASiSPV
Peer-2-Peer
Crystal Dashboard Design 2011